Witajcie!

Witajcie na blogu z analizami Gumki Team!
Jeśli macie jakieś uwagi, blogi do analizy lub inne problemy piszcie na gumkateam@vp.pl choć nie zawsze pomożemy.
Nowe analizy w sobotę lub niedzielę.

sobota, 13 czerwca 2009

Nowe kosmetyki Snape`a oraz jego niezła dupcia Chary Poder

Kolejna analiza kolejnego bloga z uśpioną logiką. Ofiara http://tokiohotelwhogwardzie.mylog.pl/ (tytuł przepełniony grozą) Analizowały: „Pani i Władczyni” i Kagami z narastającymi mdłościami. 


Oprawa graficzna: Zasrana dodzia lodzia w różowiutkim słit (shit) ubranku. (Chyba zaraz zwymiotuje… A obiad był taki pyszny T_T Pierogi z mięsem aŁtoreczki xD) Tło już nie takie szokujące, gdyż niebieskie bez „dodatków” typu gwiazdeczki, serduszka czy inne pierdółki. Oczywiście nie mogło zabraknąć sondy z pytaniem „Czy podoba ci się mój blog” odpowiadam prostym… NIE!


To opowiadanie o Hogwardzie może będzie jak wszystkie, a moze nie... zresztą sami ocenicie.
Już to widzę. Z mojego ukochanego Hogwardu zrobi burdel.
A ja jakoś tego nie widzę.

Monika Doda Lavigne-długowłosa blondyna z niebieskimi perełkami(oczami jakby ktoś nie wiedział), ma kolczyk w pępku i języku, a tatułaż na dole pleców na kręgosłupie(slońce jak Anastasia) jest zwariowana i zdrowo porąbana, lubi szybką jazdę, psy i ostre brzmienie.
A ja mam pentagram na kości czołowej.
„Doda Lavinge” eee… Cudowne połączenie ksywki i nazwiska znanych… Chyba… Piosenkarek. (o dodzie nie mogę tego powiedzieć xD) 
A te ostre brzmienie to Camp Rock?
Zdrowo porąbana? To może zaproponujmy jej wycieczkę do Lubiąża za free.
Nie zgadzam się! Nie chce jej spotkać jak będę na wakacjach u babci.

Kasia Viki Mad-ma długie, kręcone, blond włosy, ale je prostuje, ma piwne oczy i kolczyk w brwi i wardze, bo miała rozciętą, ma tatuaż na plecach i jest walnięta (jej opowiadania znajdziecie na www.jooliamad.mylog.pl)
Prostuje włosy, ponieważ nie mogła się doczekać pierwszych rozdwojonych końcówek, przyspieszonego procesu wypadania włosów i tym podobnych.

Severus Snape-nauczyciel od eliksirów, ma czarne, przetłuszczone włosy, ktore sięgają mu do ramion i czarne, ponure oczy, większość uczniów się go boi, bo of course jest nieczuły :D
Severus nie ma przetłuszczonych włosów! On po prostu używa nowego szamponu Nivea Diomond Gloss.
Przetestowane dermatologicznie.

Bill Kaulitz-ma brązowe oczy, blond włosy(obecnie czarne, bo przefarbował) i fryz w stylu manga, jest pojechany, otwarty i miły
Przejechał go pociąg?
Włosy w stylu manga? No way! 

Tom Kaulitz-jest bratem Billa, ma blond dredy :P i brązowiutkie, powalające spojrzenie. To typ podrywacza, luzak, ma spox nawijkę na wszystko znajdzie radę
Z Kagami w wojnę na słowa by nie wygrał.
Jego spojrzenie powaliło w tamtym tygodniu na mnie wieżowiec.

I parę innych :), ale o niech dowiecie się w trakcie.
Za jakie grzechy?!
A ja myślałam, że już skończyła.

Jechałam z Vicy do Hogwardu, nie wiem czy wspominałam o tym, że Vicy jest nauczycielką mugolarstwa
Relacje z nauczycielem? Coś tu śmierdzi.
Pewnie ma wybitny z „mugolarstwa”. 

Vicy była tak ,,miła", że poszła ze mną poszukać McGongal by dała mi hasło, gdy ją znalazłyśmy poszłyśmy do Gryfindoru :), ale niestety wpadłyśmy na Snape'a.
Snape w Gryfindorze?
A cuż on tam porabiał?
Pewnie poszedł odwiedzić Chary’ego Podera by wlepić mu kolejne szlabany… W dodatku w jego gabinecie… Ciekawe czy Snape ma przed oczami grzeszne obrazy?… Bo bądź, co bądź z Chary’ego Podera jest niezła dupcia (Snarry)

Vicy wyglądała komicznie gdy kurczowo trzymała się ściany.
Zakochała się w ścianie! Bała się, że jej ucieknie, gdyż dla ściany związki homoseksualne były nie do pomyślenia.*
Smutne *skanuje głowę w drukarce Kagami*
Megi szuka inspiracji w jakże nietuzinkowy sposób, a to tylko, dlatego, że została do tego zmuszona.
W bardzo okrutny sposób. *ogląda wydruk swojej twarzyczki*

Myślałam, ze posikam się ze śmiechu
Uuuu… Znaczy teren sikami! Nie dobrze! Trzeba ją wykastrować póki czas!
Będzie śmierdziało *zakłada maskę gazową*

Wydawało mi sie, że coś jednak czuje do niej i to nie była odraza czy cosik tylko coś trudne do określenia.
Tak. Proszę wytłumaczyć mi łaskawie, co znaczą te wypociny, które zwiesz zdaniem. Ha! Zastanawiam się nad tym gdzie podziewała się i co robiła AUTOreczka, bo na lekcję języka polskiego na pewno nie chodziła a co dopiero mówiąc o ogólnym uczęszczaniu do szkoły. 
A może aŁtoreczkę wywalili ze szkoły?

Zamyślilam się. Nagle, ktoś sprowadził mnie na ziemię, to był Bill i jego słodki głos
Jego głos był tak słodki jak lukier na gniazdkach z karmelka… Wykręca mordę po pewnym czasie i nie ma się ochoty na więcej… A jeśli jedzie się standardowo na cukrze tak jak ja- 12h na dobę, to przy większym szczęściu skończy się to tylko na wizycie u pana kibla…
Nie róbcie jak Kagami. Ona to już hardkorowiec.


-,,Może byśmy wyruszyli za tydzień do Hogmes?"
Hogmes? Hm. Hogmes… Nie znam zadupia.
Byśmy może tam wpadły? Oczywiście jak będzie czas…

Gdy skończyła się uczta wraz z Tomem i Billem pomaszerowałam do dormitorium.
Raz, dwa, raz, dwa. Maszerować równo, bo nogi z dupy pourywam. – Generał Drops. (Dumbledor)
Trzy i cztery, pięć i sześć, sześć i sześć. (Satan)

Vicy zniknęła mi z oczu, ale jej się nie dziwie w końcu jest psorką.
Ona na pewno ma wybitny z tego przedmiotu… *Cichy szept* Koru~~~ pcja.
Na pewno ona jest Elven Elder i użyła Return.

Żeby tego było jeszcz mało to pierwsze dwie lekcje miałam z Severusem! (Oh, no!) Nie wiem jak je przeżyje. Jeju! (Oh, fuckin’ shit!) Już jutro! ;( Pożegnałam się i poszłam z koleżankami do pokoju.
Nie było na pożegnanie „słit całuśków”?
Nie bój się on tylko Chary’ego Podera próbuje napoić trunkami miłosnymi tobie to nie grozi xD W dodatku nie ma gorszej niezdary od Nevilla, więc jesteś bezpieczna… Możliwe, że nawet na ciebie nie spojrzy.
Albo ona jest jeszcze gorsza od Nevilla… To już inna sprawa.

Tak strasznie nie chciał9o mi się wstać, nie miałam siły.
To, co ona robiła w nocy?
Mi też się nie chceiał9o… Ale czytać twojego bloga.

Tak strasznie nie chciał9o mi się wstać, nie miałam siły. Gdy wreszcie otworzyłam oczy zobaczyłam, że wszyscy śpią , luknęlam na zegarek była północ.
To, o której ona wstaje? *zwija się z bólu*
Północ… Zaraz Hogward zmieni się w przytułek dla magów, którzy są psychicznie chorzy… Dumbel zmieni się w dropsa, Hagrid w wielką stopę… Miona Srenger w słownik ortograficzny… Ron Glizdli w truskawkowe Strepsils natomiast Chary Poder w wibrator Dracona Malfoy`a… xD 
Czarowięzy… 

Nie wiem czemu wstałam i... film mi się urwał.
DVD się popsuło.
No co ty, oni nigdy DVD nie widzieli. Hogward jest opóźniony w rozwoju kinematografii.

Pomyślałam ,,kurcze co jest?!" i spytałam
-,,gdzie ja jestem?"
-,,W SS"-odpowidzieli chórem. Ocknęlam się do reszty i siadłam na łóżku.
Faszyści! Ratować się kto może! (Dzieci i dorośli uważajcie, bo i wy możecie tak niechcący skończyć w siedzibie SS-manów.) *Kagami = masochista pochłania kolejną pastylkę Strepsils truskawkowe… Za jej przykładem idzie również Megi*
Co? Nie! To jest przymusowy przymus! 
Muwhahahahaha.
Nie! Wyjdź! Odejdź! Przepadnij!
No chodź. Jeszcze tylko jedną. * wciska kolejną pastylkę w gardło Megi*
K***a T~T

-,,Ale jak to? Czemu? Po co?"Okazało się, że wczoraj zemdlałam z przemęczenia.
Po cholerę? Ale jakiego grzyba? Dla czemu? 


-,,No nie wiem"-Bill zasępił się
Zasępił się... No to klops... Teraz będzie jadł tylko i wyłącznie padlinę. Megi podnieca się szczurem hodowlanym, więc komentarza brak lol xD
„Patrz myje sie” 

oni traktują mnie jak księżniczkę. Czyż to nie słodkie :))))))))))

Przez miesiąc będę miała wstręt do słodyczy.

1 komentarz: