Witajcie!

Witajcie na blogu z analizami Gumki Team!
Jeśli macie jakieś uwagi, blogi do analizy lub inne problemy piszcie na gumkateam@vp.pl choć nie zawsze pomożemy.
Nowe analizy w sobotę lub niedzielę.

niedziela, 19 lipca 2009

I milk my Kanda oraz Jak to jest POD prysznicem

Witam wszystkich nową analizą, w której znajdziecie wielką zagilbiście-wyraźną-hard-dresową-wygilbioną-w-kosmos-głupotą. Oto ->Ofiara<-

Analizowały: Kagami oraz PaniIWładczyni


Ja:Witamy was serdecznie,na mo...
Moo, moo I am a farmer, moo moo. I milk my cow. xD (http://www.youtube.com/watch?v=Jag7oTemldY)
Traktoor! Moo.

Kanda:Naszym...
Waszym.
Ich.
Ich, du, er, sie es, wir, ihr, sie. 

Ja:Tak,naszym blogu.Opisuję tu moje życie,które polega na pilnowaniu trójki smarkaczy.Ale ogólnie,to jest gicio ^^
Ja też lubię dzieci… Ale za parawanem albo jakimś murem.
A ja z widłami wbitymi w głowę… No wiecie łatwiej pilnować… 

Kanda:Zaraz,trójki?Lavi,Allen i...kto?
KU*WA SZATAN!
No… Łoś super KTOŚ… xD

Ja:Ty Kanduś,ale wrócmy do bloga
Ja tam bym wolała wrócić do domu…
Nie chcesz u mnie być?... Policzymy się w piekle Meguś. 
Chwila tylko wezmę Kandę i kanapkę.
Wooon *Gania z kataną Megi*
No chodź, chodź.
Muwahaha *Wbija Megi ostrze w oko i kręci w to i tamto…*
Boli =.=” *wyjmuje katanę z oka* Ale to i tak nic nie dało! Tjadam! *pokazuje zdrowe oko*
Dobra… Zabieram Ci L2 hua, hua, hua xD
CO?! Jak możesz? To ja… *bierze katanę Tami* Muwhahaha!
*Bierze totalną butelke generalnego wina totalnie magiczną i upija generalnie wielki łyk no i ten tego paluszki! Znika* Mwahahahaha Totalna potęgo wina wzywam cię! *-*
Idź sobie… Nawet nie dała kieliszeczka… Chamisko jedne… Szatan cię za to ukaże…
A co do chlania… Pamiętasz, co było w szafie? xD
… Nie.
Czekaj zaraz wszystkim opowiem… Jak ty mnie…
Ona kłamie! Nic takiego tam nie zaszło!
XD

Kanda:*myśli nad tym,co powiedziałam*
O! Kandziach myśli! Hej! Gandzia Kandzia powiedz coś mądrego!
Kanda: Fuck! Ja was fuck! 
Ty nas ‘fuck’? O.o? To chodź do łóżeczka ;3
Yay ;3 Trójkącik ;3
Ale trójkącik nie może być z dwoma kątami rozwartymi… Tami, won.
A mówiłam ci już o szafie?…
Ci się chyba to przyśniło!
Pimpuś, Cat też to… (skreśl nie potrzebną wersje) widzieli/słyszeli.


Ja:Po 10 opowiadaniach z pierwszą trójką,wprowadzimy następną trójkę.W każdym opowiadaniu będzie pomagał inny bachor i komentował je.
OuO?
(*o.o*) <- (wymyśliłam Orihime XD)

Kanda:Ja jestem bachorem?
Zważając na rozwój twojego mózgu, to tak.
No cóż mam począć… AŁTOreczka chyba nie zauważyła, że Kanda na początku serii ma już 18 lat… 

Ja:Nie,nastolatkiem z kompleksami
Tzn.? Emo?

Kanda:aha ^^ *zaciesz*
Ale z niego debila zrobiła. T_T

Ja:A teraz do moich potworów(trójcy)-upraszam się o nie wulgarne komentowanie mojego pamiętnika
ku*wa, ja pi****le, o ch*j 

Kanda:*bulwers*A ty możesz o nas źle mówic?
Kanda! Ty egzorcysto jeden ty! 
…Yu Chan nie daj się! Wyjmij Mugen!

Ja:Mogę
…Oddać twoją babcię jako ofiarę dla szatana? Nasikać ci do kwiatków? Nasrać na głowę? Zabić cię?

Kanda:*odczuł niesprawiedliwośc*chowa się do kąta*
Kanda to EMO?! Podać żyletkę? Zaprowadzić do kąta? A może zrzucić z okna? 
Tum tu rum tu dum… EMO PAWER!

JA:*podchodzę do Kandy*Ojej...Psieplasiam...
Nie zabijesz jej za to? 
Mamulu psieplasiam, że nasiusiałam w łósiećku, w przećkolu, ale chyba źdałam śe ślawe źe zostanę AŁTOlećką hihi.

Ja:Psielplasiam...
Płyta się zacieła…

Kanda: ...
Kanda: … Nikt mnie nie rozumie łeee…

Ja:Yuu~...
Ju szal not pas.
Oni są na imprezie.
Na imprezie u Albatrosa

Kanda: ...
Znowu? Co on z tym trzykropkiem?
Nauczyła się wielokropka w szkole a tera się szpanuje… Darmoszpan.


Ja:oho,jest źle.Lavi!!
Lavi to co? Służka?

Lavi:*z prękością światła pojawia się w pokoju*Co się dzieje?
Prędkość światła włączona. To do kąd lecimy?

Ja:Kanda nie reaguje na moje Yuu~...
Nie reaguje? To może na moje 'Yuu" zareaguje chemicznie? A może z siarkowodorem?

Lavi:Oj...poważna sprawa...Moyashi!!!
No BARDZO poważna. Przyślijcie u psychiatrę.
Od kiedy Lavi zwraca się do Allena „Moyashi”
Allen: Nie nazywam się Moyashi tylko Allen… Baka… Eeee… BakaLavi

Allen(vel. Moyashi):*spod prysznica*Nie mogę teraz!
Się nie dziwię jak się siedzi POD prysznicem.
Ciekawe co on tam robi. ^/////^
Allen: Kąpię się… Zbol

Lavi:Ale Yuu ma problem!
No ma. AŁtoreczkę na karku.

Allen:*wychodzi spod prysznica*idzie to nas*nachyla się nad Kandą*
Nikt nie mówił, że to będzie yaoi. 
Yay… Mam na kąpie chyba z 60 doujinów z Allenem i Kandą. XD

Lavi&Ja: ??
???? o_O

Allen:*cicho,zalotnie*Kochanie...Miso stygnie...
Do kogo on to mowi? Do Kandziocha? To go jeszcze nie zabił?
A ja myślałam, że Kanda żre Soba. -.-

Kanda:Misoo???
CO?!?!

Allen:Tak
Nie muhaha.

Kanda:MISOOOOO!!!
SOBA! @#$%^ <- Możecie to potraktować jako szereg przekleństw. xD

Allen:*szpecze*Teraz daj mu to miso...
Daj mu tej padliny sprzed tygodnia. *szepcze*
Ja:*zmierzam do kuchni*wyciągam miso*podgrzewam*Masz,najedz się
Masz, żryj sieroto
Kanda:*zabiera miso*pożera je*
Nie na żarty… A wiecie jak się u Megi je? Nie? Hm może wam opowie kiedyś. >3<

Ja:Dobra,musimy się pożegnac!Papa!!
Nya nya… Won! Swołocze. (xD)
 
Allen&LAvi:Do zoba!
Do zoba? Ale gdzie te soba? Ja chcem soba! >.<

Kanda:*z pełną buzią*Narfka!
O kuwa Maćc ji ni mągę Alu slang muh muh. *z pęłną buzią*

2 komentarze:

  1. Bardzo słaba analiza. Poprzednie były lepsze. Za bardzo skupiacie się na wzajemnych odpowiedziach o ostatniej imprezie w parku a nie na blogasku. Poza tym niektóre zaczepki był niepotrzebne.
    Mimo wszystko życzę udanych analiz.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się podobało. Natomiast autoreczkę oskalpuję i uduszę własnymi rękami. A potem rozerwę na strzępy, usmażę i zjem^^

    Chika

    OdpowiedzUsuń